1.01.2013

Oceanside - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Spokojny dzień na plaży - ciepły, piżmowy zapach morskiej bryzy ze słonecznymi akcentami cytrusowymi.

Linia zapachowa: fresh - świeża 


Mój opis: Jest to lżejsza wersja Sun and Sand, pachnie olejkami do opalania i piaskiem. Zapach olejków jest dominujący, od razu kojarzy się z jakimś tłustym mazidłem, więc pod tym względem nie każdemu może się podobać. Tło pachnie czystością i świeżością, troszeczkę jak Beach Walk. Zapach w niewielkim stopniu przypomina plażę i wakacje w ciepłym miejscu, ale nie nazwałabym go kobiecym. Czy nadaje się do męskiego mieszkania? W sumie chyba tak, można spróbować.


Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. czuje, że by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten wosk pachnie perfumami, które znam, ale nie do końca lubię - takie przynajmniej mam wrażenie na zimno. Zobaczymy jak będzie po odpaleniu. Jeśli mi się nie spodoba, mam na szczęście kogoś komu mogę go oddać i wiem, że trafi w dobre ręce. :)

    OdpowiedzUsuń