29.12.2012

Blueberry Scone - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Zachwycający aromat angielskiego kruchego ciastka z jagodami, słodką śmiataną i odrobiną wanilii.

Linia: przyprawy i potrawy


Moja recenzja: Bardzo sztuczny, słodki zapach jagód. Wypaliłam połowę, a resztę zmieszałam z Wild Bery Cheesecake z Better Homes and Gardens i trochę pomogło. Słodki zapach, który szybko wypełnia całe mieszkanie. Porównałabym go do Chrismas Cookie czy Strawberry Buttercream, bo mają w sobie ten sam sztuczny posmak. Trochę przypomina kosmetyki o zapachach leśnych np. szampony. Choć żel pod prysznic "I love... Blueberry and Smoothie", który kupiłam w okresie wakacyjnym bije ten zapach na głowę. Mam nadzieje, że Blueberry Muffin pachnie lepiej, bo ten był rozczarowujący.

Zapach nazywa się Rożek z jagodami, czyli po naszemu chyba jagodzianka, ale nie czuję żadnych nut związanych z wypiekami czy jedzeniem, po prostu sztuczny zapach owoców leśnych.


Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

5 komentarzy:

  1. szkoda, bo uwielbiam sconesy, a jagodowe to już szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Blueberry Muffin słyszałam same dobre rzeczy, więc może okaże się lepszy :) Szkoda, że nie jest dostępny w Polsce, czy w ogóle w Europie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam prośbę czy mogłabyś mi napisać które woski i świece YC pachną delikatnie, świeżo np. powietrzem, łąką, trawą lub mocno owocowo? lubię zapachy owocowe, rześkie, lekkie, nie mogą być duszące, kadzidlane, korzenne czy ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze jakieś słodkie zapachy ale nie przesłodzone, przecukrzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie i świeżo: Drft Away, Garden Hideaway (zapach kwiatowy, ale nie słodki), True Rose, Loves me Loves me not, Dune Grass.

      Słodko, ale nie cukrowo pachnie Ocean Blossom i Beach Walk.

      Usuń