1.11.2014

Luau Party - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Przyłącz się do świętowania... Każdy dzień jest dobry na urządzenie festiwalu przy zapachu musującego szampana, pomarańczy, brzoskwini i lodów waniliowych.

Linia zapachowa: owocowa


Moja recenzja: Bardzo przyjemny, tropikalny, orzeźwiający zapach w sam raz na lato. O wiele lepszy niż Fruit Fusion, Margarita Time czy Pineapple Cilantro. Właśnie na coś takiego czekałam. Innym tropikalnym zapachom na lato często brakowało jakiegoś komponentu, były zbyt mdłe lub chemiczne. Ten jest doskonałym połączeniem świeżości i owoców. Nie czuć ani bąbelków szampana, ani wanilii, ale ja to uzaję za plus. Dzięki temu zapach nie jest zbyt słodki, w sam raz na lato.

Poza chwaleniem zapachu za jego aromatyczne walory chciałabym napisać więcej o Luau party i co to właściwie jest. Jest to przyjęcie, w którym uczestniczyłam będąc z rodziną na Hawajach. Uroczysta kolacja połączona jest z pokazami i tańcami, trochę przypominająca wesele - głownie ze względu na ilość ludzi, jedzenia i alkoholu. Pokazywane są tradycyjne tańce Hawajskie pochodzące z różnych wysp, a w przerwach opowiadane są różne historie lub śpiewane piosenki.
 

Przed posiłkiem, kiedy jeszcze jest jasno można wprawić się w dobry nastrój przy barze lub wziąć udział w nauce tradycyjnego tańca. Całość trwa 2-3 godziny, najczęściej organizowana jest w hotelach i wtedy jest dodatkowo płatna (średnio ok 100 dolarów, ze zniżką ok $70 a za miejsca przy samej scenie trzeba zapłacić ok $130). Warto się wybrać aby lepiej poznać kulturę i przyjemnie spędzić wieczór.


Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. Mam go w swoich zapasach, pewnie odpalę któregoś dnia, gdy zatęsknię za latem. Zaintrygowałaś mnie zdjęciami z Luau Party, idę sama poszperać w google :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że Cię zainspirowałam do dalszych poszukiwań. Polecam filmiki na youtube z luau. Można tam znaleźć wiele interesujących nagrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się za nim rozejrzeć, bo właśnie takiego zapachu mi brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń