22.12.2013

Christmas Memories (Celebrate Christmas) - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Nie ma to jak powrót do domu na święta. I nie ma miejsca bardziej zachęcającego na świąteczne spotkania z rodziną jak kuchnia. Spędź w domu niezapomniane chwile w atmosferze rodzinnych receptur, przypraw, słodyczy i wypieków prosto z serca kuchni.

Linia zapachowa: świąteczna


Moja recenzja:  Odrobinę podobny do Vanilla Chai ze względu na cynamon i goździki, ale bardziej przyprawowy i trochę ostrzejszy. Słodki ze względu na nuty jabłka, czuć trochę takiego pieczonego, brązowego z pomarszczoną skórką. Zapach jabłka nie jest tak oczywisty jak w Macintosh czy Sugared Apple, ale dodaje słodyczy i trochę tonuje intensywne przyprawy. Ogólnie nie przepadam za jedzeniowymi, świątecznymi zapachami, więc tego jakoś nie pokochałam, ale jak ktoś poszukuje czegoś rozgrzewającego, ten aromat go nie zawiedzie. Dużo osób wspomina że zapach przypomina domowej roboty pierniczki.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

6 komentarzy:

  1. Byłam bliska kupienia tego zapachu ale trochę się bałam, że jest zbyt intensywny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach rzeczywiście jest intensywny. Jeśli preferujesz zapachy proste, mniej intensywne z jedną główną nutą, to może lepszym wyborem byłoby Winter Wonderland...?

      Usuń
  2. Ja go uwielbiam! Na święta ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie pale christmas cookie, czekały na święta ;)
    A ten wosk celebrate christmas nie przypadł mi do gustu w sklepie, chyba rozbolałaby mnie od niego głowa...

    Poluję na nowember rain, soft blanket i storm watch, który jest chyba niedostępny w Polsce... :(

    Pozdrawiam Ciebie Iwonko i życze spokojnych, zapachowych świąt!

    Twoja nowa czytelniczka Iris ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to taki bardzo pierniczkowy zapach z odrobiną grzanego wina z plasterkiem pomarańczy...coś w tym stylu :) Intensywny, ale nie męczący.

    OdpowiedzUsuń