25.06.2013

Honeydew Melon - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Schłodzone kawałki dojrzałego, skąpanego w słońcu melona przywiezione prosto z lokalnej farmy.

Linia zapachowa: owocowa


Moja recenzja: Zapach melona, mniej słodki niż Cucumber and Cantaloupe, ale podobny. Czuć nuty miękkiego, soczystego zielonego owocu. Aromat niezwykle świeży, letni, soczysty jak sałatka owocowa. Bardzo przyjemny, mój nowy ulubieniec. Bardzo ubolewam nad tym, że został wycofany ze stałej sprzedaży i mam nadzieje, że będzie powracał sezonowo.

Wiele osób krytykuje Honeydew Melon, że nie jest wystarczająco intensywny, ale dla mnie w sam raz. Nie lubię przytłaczających, ciężkich zapachów, a już na pewno nie w cieplejsze dni, kiedy nawet Turqoise Sky wydaje się zbyt mocny.

Jeśli palę ten zapach w szczelnie zamkniętym pomieszczeniu zauważyłam, że przez brak słodyczy i soczystość może tworzyć atmosferę chłodu, która nie za bardzo pasuje do sypialni, ale w łazience, czy pokoju dziennym jak najbardziej się sprawdzi.

Zapach: 5/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5 - mały tumbler i woski

4 komentarze:

  1. Testuję owocowe zapachy typu: Waikiki Melon, SweetStrawberry,Black Coconut - na obecną chwilę jestem sceptycznie do nich nastawiona, no ale dam im jeszcze szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycofany ? No to muszę szybko zamawiać trzeci słój puki jeszcze jest.
    Uwielbiam ten zapach. Chyba mamy podobne gusta.

    OdpowiedzUsuń