18.12.2011

Napa Valley Sun - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Pachnące promienie złotego, sproszkowanego bursztynu z wykończeniem kwiatu wanilii.

Linia zapachowa: owocowa

 
Mój opis: Zainteresowana, dlaczego ten zapach zalicza się do linii owocowej znalazłam dodatkowy opis w internecie, który sugeruje, że mają to być winogrona, cytrusy w słońcu i soczyste śliwki. Ja czuję głównie wanilie i zapach wydał mi się właśnie taki: słodki. Przypomina w bardzo niewielkim stopniu SUN & SAND, ale o wiele słodszy. Kojarzy mi się z przytulnym pokojem w starodawnym stylu do którego wpadają promienie zachodzącego słońca.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawy opis (ten pokój i jego klimat:) ), lubię takie ciepłe zapachy, być może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest słodki głównie przez wanilię.

      A co do pokoju, to trudno opisać zapach słowami, dlatego staram się go porównywać do czegoś, co jest uniwersalne :-)

      Usuń
  2. Nie wąchałam akurat tego, ale po opisie sądzę, że musi być podobny do Sandalwood & Vanilla - tam też wanilia wybija się ponad zapach sandałowca i gdybym nie czytała opisu, nie bardzo potrafiłabym go odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń