18.12.2011

Garden Hideaway - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Ucieczka do spokojnego świata słodkich zapachów pięknych kwiatów w ogrodzie.

Linia zapachowa: kwiatowa

Mój opis: Wybrałam ten zapach ze względu na jego świeżość, choć wpada on lekko w woń płynów czyszczących i niektórym może kojarzyć się z toaletą lub łazienką. Mi kojarzy się z cmentarzem. Mój współlokator nazwał ten zapach: cmentarna kapliczka. Na pewno dobry jeśli ktoś potrzebuje świeżości do pokoju z kafelkami o chłodnym designie, jeśli chodzi o dodanie ciepła i słodkości, to ten zapach zupełnie się nie nadaje. Czuć woń kwiatów, ale zapach jest świeży i mógłby się zaliczać do linii zapachowej fresh.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

2 komentarze:

  1. Ośmielam się nie zgodzić. Dobry do dużych powierzchni,zapach szybko się rozprzestrzenia,dla mnie wyjątkowo kwiatowy z dominującą konwalią w tle.Dla chcących wprowadzić wiosnę do swojego mieszkania/domu.Typowo wiosenny,dobry na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale merytoryczna opinia !!!

    OdpowiedzUsuń